رادینرادین، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 19 روز سن داره

چشم آبی

سومین دندان رادین

1390/3/18 14:43
نویسنده : منا
269 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مامانی

عزیزم سومین دندونت رو موقعی که داشتیم بر می گشتیم سمت تهران و توی نمک آبرود بودیم و داشتم باهات بازی می کردم دیدم که ریشه زده در تاریخ 16 خرداد90. خدارو شکر که روز به روز داریم رشد پسر گلمون رو می بینیم.

خدایا شکرت می کنم بابت پسر گلی که به ما دادی خیلی دوستش دارم ازت ممنون و سپاسگذارم.

دوست دارم خداجون مراقب رادینم باش.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامانی
18 خرداد 90 14:46
سلام ماشاالله چه پسره نازی داری اسم پسره داداشه منم رادین هست منم تازه آپ کردم سری بزنی خوشحال میشم
مامان یکتا
18 خرداد 90 14:50
سلام خوبی عزیزم الهی من قربون خودت و اون چشمای نازت برم مواظب خودت باش خاله جان به ما هم سر بزن


مرسی عزیزم واقعا با احساس بود
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به چشم آبی می باشد