رادینرادین، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 19 روز سن داره

چشم آبی

چهارمین دندان رادین عزیز ما

1390/3/27 14:59
نویسنده : منا
417 بازدید
اشتراک گذاری

قربونت برم سلام

شیطونک عزیزم دیروز وقتی باهات بازی می کردم چهارمین دندونت هم دیدم ولی فکر کنم تقریبا همزمان با دندون سومت چهارمی هم از لثه های خوشگلت بیرون اومد ( دو تا دندونهای جلوی بالات ). قربونت برم کلی کیف می کنم وقتی یک تغییری توی ظاهرت ایجاد می شه و نشانه های رشدت رو می بینم. خیلی خیلی دوست دارم و در ضمن خیلی خیلی شیطون شدی و تقریبا کل خونرو هر روز می ریزی بهم فدای سرت.دوست دارم

وقتی رادین دکور میز تلویزیون رو پایین می آرهفرادی تولد عسل رادین با بادکنکهای عسلرادین جان در حال تماشای CD مورد علاقه اش

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

mami
27 خرداد 90 15:10
عاشقتمممممم عزیززززززززززززززززم لینکت میکنمم
مامان علیرضا
27 خرداد 90 15:13
چقدر نی نیت نازه عزیزم وبلاگ پر باری هم نوشتی اگه وقت کردی یه سریم به وبلاگ پسر کوچولوی من بزن اگه از عکساش خوشت اومد توی قسمت نظرات بهم بگو یا عکسای گلتو برام به ایمیل بفرست تا خیلی زود و سریع و ارزون اونارو خوشگل کنم و برات بفرستم. ناز نازیتو ببوس
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به چشم آبی می باشد