رادینرادین، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 19 روز سن داره

چشم آبی

انتظار

1390/5/22 17:33
نویسنده : منا
275 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز مامان

زیبای من فقط چند روز دیگه تا تولد یکسالگی تو مونده. خیلی خوشحالم و باورم نمی شه تو یکساله که وارد زندگی ما شدی. واقعا خدارو شکر می کنم به خاطر پسر زیبا و مهربونم. عزیزم دارم باهات تمرین ایستادن بدون اینکه دستتو به جایی بگیری می کنم چند ثانیه می ایستی و دیروز هم دو قدم برداشتی الهی قربون قدمات بشم در ضمن کلماتی هم که ادا می کنی اول مامان بعد هم دد و نه هست خیلی بامزه هستی وقتی می خوابی یا چند ساعت که نمی بینمت دلم برات تنگ می شه . عزیزم من و بابایی منتظر تولد یکسالگیت هستیم و خیلی خیلی دوست داریم. می بوسمت مه روی من

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان نفس طلایی
22 مرداد 90 18:09
شاریس
23 مرداد 90 15:48
عشق کوچولوی من، بالاخره امروز موفق شدم وبلاگتو ببینم، کلی ذوق زده شدم. دوستت دارم شاریس
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به چشم آبی می باشد