رادینرادین، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 19 روز سن داره

چشم آبی

تولد 2 سالگی

1391/6/11 16:47
نویسنده : منا
237 بازدید
اشتراک گذاری

سلام جیگر مامان

از ته  قلبم تولدت رو تبریک می گم و نمی دونی که چقدر خوشحالم که تورو داریم خدایا شکرت. واقعا آرزو می کنم که همیشه اول از همه سالم باشی و همیشه در آرامش زندگی کنی. نمی دونی که چقدر دوست دارم. دیشب خاله نسرین با من تماس گرفت و گفت که فردا یعنی امشب که تولد رادین جون هست می خوام که یه تولد 5 نفره بگیرم برای رادین. خلاصه چون بابایی این روزها خیلی فشار کاریش زیاد بوده و تقریبا شبها ساعت 1 و 2 اومده خونه من و بابایی نتونستیم برای تولد تو آماده بشیم و جشنی برات بگیریم به همین دلیل از این پیشنهاد خاله نسرین استقبال کردیم و بابایی هم بالاخره تونست کارهاشو ردیف کنه و بیاد توی جشن تولد پسر گلمون شرکت کنه. البته که مامانی و بابایی خیلی شرمنده هستند چون هنوز نتونستیم کادوی گل پسر رو براش بگیریم . به امید خدا دو سه روز دیگه که بابایی بتونه باهم می ریم برات یه چیز خیلی خوب که لیاقت تو رو داشته باشه برات می گیریم. یادت نره که چقدر دوست داریم و الان هم چند تا از عکسهای خوشگلتو برات می گذارم . دوست داریم و امید زندگی ما هستی بوس بوس.

تولد رادینم

آتلیه

آخر شب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

شوان
18 شهریور 91 1:45
تولدت مبارک پسر عموجونم.دوست دارم هواررررررررررررررتا

عزیزم تولد تو هم مبارک و بهترینها رو برات آرزو می کنم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به چشم آبی می باشد