رادینرادین، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 19 روز سن داره

چشم آبی

رادین عشق مامان و بابا

1390/2/25 17:28
نویسنده : منا
414 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسر عزیزم امروز 25 اردیبهشت است . من ( مامانی ) بعلت اینکه وقتم خیلی با تو پر است نتونستم زودتر برای تو وبلاگ ایجاد کنم عشقم. تو امروز 8 ماه و 14 روز است که به دنیا اومدی و کاملا زندگی ما رو دستخوش تغییرات خیلی زیبا کردی. من و بابایی خیلی دوست داریم همچنین همه خانواده مامانی و بابایی و دوستان.

قربونت برم الان تو داری کتابت رو نگاه می کنی و من هم دارم تند تند تایپ می کنم قبل از اینکه بگی به من توجه کن.

عزیزم فعلا تا بعد بای بای می بوسمت

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

ame gita va zanamo maryam
18 مرداد 90 3:37
radine azizam,asemoni por az setare hediye mikonim be on cheshmaye ghashango mehrabonet.behtarinha ro barat arezo mikonim
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به چشم آبی می باشد