رادینرادین، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 19 روز سن داره

چشم آبی

بامزگیهای رادین

1390/3/2 11:29
نویسنده : منا
306 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مامانی عزیزم

الهی قربونت بشم جیگرم تو زمانیکه خونه مامان شکوفه رفته بودیم روز 28 اردیبهشت چهار دست و پا رفتی و کلی ما کیف کردیم خیلی بامزه شدی.

عزیزم تازه سی ام هم دستتو گرفتی به وسایل بلند شدی و خلاصه شروع کردی به بهم ریختن خونه و وسایلو بر می داری و می ریزی بهم. قربونت برم این کارت هم شیرینه و البته یکی دو روزه حال نداری و فکر می کنم غیر از دو دندونه دیگت می خوای دوباره دندون در بیاری.

برات دعا می کنم که راحت دندونات در بیاد و زیاد اذیت نشی.

خیلی دوست دارم زیادتر نمی تونم تایپ کنم چون الان همش می گی به من توجه کن حالا می خوام باهات بازی کنم فعلا می بوسمت.بای بای

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به چشم آبی می باشد