رادینرادین، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 19 روز سن داره

چشم آبی

تبریک بابایی

1390/6/11 3:26
نویسنده : منا
286 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسرم

حرف دل بابایی برای پسر گلم

اولین سال حضور تو در کنار من و مامانی رو بهت تبریک می گم و امیدوارم روزهای خوب و خوشی را در کنار یکدیگر تجربه کنیم. من خیلی خوشحال هستم که خداوند تو را به ما هدیه داد خیلی خیلی خیلی دوستت دارم. فردا قرار است برای تو یکبار دیگه با دوستانمون تولد بگیریم. الان که این متن رو برات تایپ می کنم 4 ساعت دیگه تولد یکسالگیت می شه امیدوارم همیشه سلامت؛خنده رو و شاداب باشی. بای بای خیلی دوست دارم .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

روژین
11 شهریور 90 9:38
سلام رادین جان تولدت مبارک انشا الاه 120 ساله بشی به من هم سر بزن نظر یادت نره دوستت دارم عشقم بووووووووووووووووووووووووووووووس
بهار(مامانی شهراد)
11 شهریور 90 11:27
سلام گلکم تولدت مبارک پیش منم بیا منتطرتم≧^◡^≦
مامان علي خوشتيپ
11 شهریور 90 12:14
تولدت مباااااااارك پسر خوشگل و خوشتيپ الهي 120 ساله شي
بهار(مامانی شهراد)
18 شهریور 90 13:35
°°°°°°°°°°°°|/ °°°°°°°°°°°°|_/ °°°°°°°°°°°°|__/ °°°°°°°°°°°°|___/ °°°°°°°°°°°°|____/° °°°°°°°°°°°°|_____/° °°°°°°°°°°°°|______/° °°°°°°______|_________________ ~~~~/__ بيا اينم وسيله حالا ديگه_\~~~~~~ ~~~~~/ _ميتوني بهم سر بزني _\~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ ,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~* ¯´¨ ¨`*•~-.¸..... *•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*
یاسمن دختر اسمانی12ساله
22 شهریور 90 16:19
سلام الهی چقدر نازههههههه. رنگ چشاش به کی رفته؟ به چشم ابی ماهم که رنگ چشاش به باباش رفته سر بزنید
یاسمن دختر اسمانی12ساله
22 شهریور 90 16:19
راستی تولدت مبارک
یاسمن دختراسمانی 12ساله
27 شهریور 90 17:57
انقدر شیرین نباش!!! یک وقت دیدی خوردمت و تموم شدی ها!!!
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به چشم آبی می باشد