رادینرادین، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 19 روز سن داره

چشم آبی

غنچه خونه ما

1390/7/21 2:29
نویسنده : منا
407 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزم

چه طوری مهربونم. رادینم امروز خیلی کم همدیگرو دیدیم چون ما رفتیم سر کلاس و سعیده اومده بود پیشت و بعدش هم که ما اومدیم شما خوابیدی خیلی تو فکرت بودم و دلم برات تنگ شده.

دیشب من و تو و خاله سودی و ساره با همدیگه رفتیم نمایشگاه غنچه های شهر تهران که توی پارک گفتگو بود.حامد جون هم قرار بود بیاد ولی متاسفانه از شرکت پدرت زنگ زدن و مجبور شد که بره شرکت و ما رو رسوند و رفت جاش خالی بود. اونجا هم خیلی بهمون خوش گذشت و کلی اسباب بازی و کتاب و سرگرمی بود.خاله سودی برات یه توپ خوشگل خرید و منهم برای شما کتاب خریدم.فکر کنم به تو و ساره هم خوش گذشت.

خیلی  خیلی دوست دارم و می بوسمت

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

یاسمن دختراسمانی 12ساله
21 مهر 90 10:04
سلامادرس وبلاگتونو بدید تا با اجازتون بلینکمتون
یاسمن دختراسمانی 12ساله
23 مهر 90 15:14
ممنون خاله جون که به وبم سر زدید
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به چشم آبی می باشد