رادینرادین، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 19 روز سن داره

چشم آبی

دوچرخه

1390/7/30 14:45
نویسنده : منا
354 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزم

٥ شنبه من و شما و پدر عزیزتون رفتیم براتون یک دوچرخه زیبا خریدیم از توی خیابون خودمون و بردیمت پارک کلی بازی کردی. البته الان بیشتر دوست داری راه بری و خودت بری با اسباب بازیها بازی کنی. فکر کنم کلی خسته شدی به خاطر اینکه تا گذاشتم توی صندلیت تو ماشین خوابت برد و رفتیم کباب ترکی نشاط رو بخوریم و تو اونجا بلند شدی و کلی سیب زمینی خوردی و کمی هم ساندویچ. وقتی جلوی رستوران ایستاده بودیم تورو گذاشتم توی صندلی راننده و تو هم با کنجکاوی تمام یاد گرفتی چطوری چراغهای ماشین رو روشن کنی و مدام اینکارو انجام می دادی و توی صورت مردم نور بالا می انداختی . الهی قربونت برم مثل عسل می مونی از ته قلبم دوست دارم. روز جمعه هم تو رفتی خونه خاله زهرا تا من و پدرت درس بخونیم ولی من همش تو فکرت بودم خیلی دلم برات تنگ شده بود و لحظه شماری می کرد ببینمت.

عشق منی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان سید کوچولو
30 مهر 90 18:15
نی نی خوشگل دیگه مثل بزرگترها دوچرخه سوار میشه و تو کبابی شام میخوره
مامان صدف
23 آبان 90 13:25
موش بخورتت پیشی
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به چشم آبی می باشد